English Greek
15
Σαβ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Κρασί, Μπύρα Ή Ουίσκι: Ποιο Μπορεί Να Αυξήσει Περισσότερο Τον Κίνδυνο Εκδήλωσης Καρκίνου;

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ερευνητές από τα πανεπιστήμια του Τόκιο και του Χάρβαρντ, με επικεφαλής τον Δρ. Masayoshi Zaitsu εστίασαν σε δείγμα περισσοτέρων από 120.000 Ιαπώνων και διαπίστωσαν ότι η τακτική κατανάλωση αλκοόλ, αύξανε ουσιαστικά τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου.

Αντιθέτως τα άτομα που δεν έπιναν ποτέ αλκοόλ στη ζωή τους είχαν ελάχιστες πιθανότητες να εκδηλώσουν κάποια μορφή καρκίνου.

Διαπίστωσαν μάλιστα ότι δύο ποτά την ημέρα για πέντε χρόνια αύξαναν την πιθανότητα καρκίνου όσο και ένα ποτό ημερησίως για μια δεκαετία.

Το ένα ποτό ορίστηκε σε: ένα μεσαίου μεγέθους ποτήρι κρασί (180ml/6oz), 500ml (17oz) μπύρας ή 60ml (2oz) ουίσκι.

Ο συνηθέστερος καρκίνος που σχετίστηκε με την κατανάλωση αλκοόλ ήταν της στοματικής κοιλότητας του λαιμού και του φάρυγγα, καθώς και ο καρκίνος του μαστού στις γυναίκες.

Μάλιστα για κάθε 100 μη πότες που εκδηλώνουν καρκίνου, το ίδιο θα συμβεί σε 105 άτομα που πίνουν μια φορά την ημέρα αλκοόλ.

«Ακόμα και η ελαφριά έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ φαίνεται να σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου», υπογραμμίζεται στα συμπεράσματα των ερευνητών.

Πάντως θα πρέπει να σημειωθεί ότι, η μελέτη έγινε σε Ιάπωνες και ενδεχομένως τα συμπεράσματα να μην αφορούν την καυκάσια φυλή. Κι αυτό διότι, μελέτες για την κατανάλωση αλκοόλ σε ασιατικούς πληθυσμούς έχουν δείξει ότι το ποτό έχει διαφορετική επίδραση λόγω γενετικών διαφορών στην πέψη του.

Περίπου το ένα τρίτο των Κινέζων, Ιαπώνων και Κορεατών κληρονομούν μια γενετική αλλαγή που δυσχεραίνει την πέψη του αλκοόλ με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται συνολικά για την υγεία τους. Πρόκειται για ανεπάρκεια του ενζύμου αλδεϋδη αφυδρογονάση που αυξάνει τον κίνδυνο σχετιζόμενου με το αλκοόλ καρκίνου.

πηγή: pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί Πρέπει Να Το Σκεφτούμε Δυο Και Τρεις Φορές Προτού Παραγγείλουμε Βαρελίσια Μπύρα
huffingtonpost.gr

Ένας αόρατος κίνδυνος απειλεί να κάνει αυτή την ασύγκριτη απόλαυση αληθινό εφιάλτη.

Ποια Είδη Μπύρας Συμβάλλουν Στην Πρόληψη Της Άνοιας
onmed.gr

Οι μπύρες με πικρή γεύση και φρουτώδες άρωμα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Μπύρα Εναντίον Κρασιού: Τί Είναι Πιο Υγιεινό;
Νικόλας Γεωργιακώδης

Οι δύο κυρίαρχοι της καλοκαιρινής αλκοολοποσίας κάθονται στο σκαμνί του διατροφολόγου. Ποιος είναι ο πιο υγιεινός;

Είναι Σωστό Να Πίνεις Αλκοόλ Για Να Ζεσταθείς;
runnfun.gr

Θα πιεις ένα ποτηράκι για να ζεσταθείς; Αυτή την ερώτηση την έχετε ακούσει πολλές φορές και ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία έχετε κουνήσει συγκαταβατικά το κεφάλι σας. Κάνατε το σωστό;

Η Μπύρα Συμβάλει Στη Διατήρηση Της Καλής Χοληστερίνης!
Γιώργος Παπαδημητρόπουλος

Μερικά πολύ καλά νέα προέκυψαν για τους λάτρεις της μπύρας μετά από μια μελέτη που παρουσιάστηκε στη Νέα Ορλεάνη στο πλαίσιο των επιστημονικών συνεδρίων της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας.

Μπύρα: Πώς Προστατεύει Τον Γυναικείο Εγκέφαλο Και Καρδιά
Αθηνά Δαβαρία

Καλοκαίρι και μπύρα πάνε μαζί... και όχι άδικα αφού είναι δροσιστική και απολαυστική, τις ζεστές μέρες που διανύουμε.

Άλλα Άρθρα