English Greek
09
Τρι, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Μία Μπύρα Την Ημέρα Το Γιατρό Τον Κάνει Πέρα: Κάποιες Μπύρες Καταπολεμούν Παχυσαρκία Και Αϋπνία

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Τώρα μάλιστα! Αυτή είναι μια επιστημονική έρευνα που, πραγματικά, αξίζει να την πιεις στο ποτήρι, αλλά με ρέγουλα.

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι κάποιες μπύρες μας κάνουν καλό. Είναι γεμάτες με προβιοτικά μικρόβια και βακτήρια, με τη μαγιά να έχει θετικές συνέπειες στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας και την αϋπνία.

Ειδικότερα, παραδείγματα αποτελούν κάποιες βελγικές μπύρες, που είναι πλούσιες σε προβιοτική μαγιά. Σε αντίθεση με τις περισσότερες μπύρες, αυτές ζυμώνονται δύο φορές, μια φορά στο ζυθοποιείο και ξανά στο μπουκάλι.

Η μαγιά δεν μετατρέπει απλά τα σάκχαρα σε αλκοόλ, αλλά παράγει και οξέα που είναι δηλητηριώδη για τα βακτήρια που μπορεί να μας κάνουν ν' αρρωστήσουμε.

Ο καθηγητής, Έρικ Κλάασεν, ένας ειδικός στα βακτήρια του πεπτικού συστήματος από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ λέει: «Αποτέλεσμα είναι να παίρνεις μια μπύρα πιο δυνατή, που είναι πολύ, πολύ υγιεινή».

«Ωστόσο, δεν θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους την άδεια να πίνουν περισσότερη μπύρα», ξεκαθαρίζει ο καθηγητής, σύμφωνα με τη βρετανική Daily Mail.

«Σε μεγάλες συγκεντρώσεις το αλκοόλ είναι κακό για το πεπτικό σύστημα, αλλά αν πιείς μόνο μια από αυτές τις μπύρες κάθε μέρα, θα είναι πολύ καλό για σένα», συνεχίζει ο επιστήμονας.

Μόλις μπουν στο πεπτικό σύστημα, τα προβιοτικά βακτήρια που υπάρχουν στις συγκεκριμένες μπύρες αλλά και σε κάποια γιαούρτια σκοτώνουν τα αντίπαλα «κακά» βακτήρια, που συνδέονται με ασθένειες όπως ο αυτισμός, ο καρκίνος των εντέρων κι άλλες.

πηγή: sputniknews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπορείς Να Έχεις Μπύρα Στο Πρωινό
esquire.com.gr

Στη Δανία, θα βρεις το Øllebrød, ένα πιάτο που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να χρησιμοποιείς τα ξερά κομμάτια ψωμιού σίκαλης (και οποιαδήποτε μπύρα που μπορεί να έχει ξεμείνει ανοιχτή).

Οι Άντρες Κάτω Των 40 Δεν Πρέπει Να Πίνουν Πάνω Από Ένα... Σφηνάκι Μπύρα Τη Μέρα, Έρευνα Αναφέρει
sport-fm.gr

Έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον υποστηρίζει ότι οι νέοι άντρες θα έπρεπε να αποφεύγουν, ουσιαστικά, την μπύρα...

Αλκοόλ: Πότε Να Σας Ανησυχήσει Το Ποτό Την Ημέρα
Ρούλα Τσουλέα

Πότε δημιουργεί πρόβλημα η κατανάλωση αλκοόλ στη διάρκεια της ημέρας. Τί λένε οι ειδικοί.

Τι Να Κάνεις Όταν Έχεις Hangover
Μαρία Παπαδοδημητράκη

Όπως φαίνεται, τα περισσότερα διαδεδομένα γιατροσόφια δεν μας θεραπεύουν από το περίφημο hangover. Υπάρχουν, όμως, κάποια που ίσως βοηθήσουν.

Ποιό Ποτό Λάτρευε Ο Μακαρίτης Πρίγκιπας Φίλιππος, Που Έφτασε Μέχρι Τα 99;
el.gr

Η ιστορία λέει πως όταν κάποια στιγμή ο Φίλιππος, δούκας του Εδιμβούργου και σύζυγος της βασίλισσας Ελισάβετ, όταν προσκλήθηκε σε δείπνο από τον πρώην πρωθυπουργό της Ιταλίας Giuliano Amato, κοίταξε το κρασί που του προσέφεραν και είπε: «Φέρτε μου μπύρα. Ό,τι μπύρα και αν είναι, απλά να είναι μπύρα».

Υπάρχουν 3 Τρόποι Να Πίνετε Αλκοόλ Χωρίς Να Παίρνετε Βάρος
clickatlife.gr

Όχι, δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να πίνετε όσες μπύρες θέλετε και να αποφύγετε τα έξτρα κιλά (που όχι, δεν πάνε μόνο στην κοιλιά, αλλά σε όλο το σώμα). Υπάρχουν, όμως, 3 πράγματα που μπορείτε να αποφύγετε, απολαμβάνοντας το ποτό σας, για να μειώσετε τις περιττές θερμίδες.

Άλλα Άρθρα