English Greek
10
Τετ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Μπορούν Οι NoLo Μπύρες Να Θεωρηθούν Υγιεινές;

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Οι αυξανόμενες ανησυχίες για τις επιπτώσεις στην υγεία από την υπερβολική κατανάλωση μπύρας οδήγησαν σε αυξημένο ενδιαφέρον για τις μπύρες χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ («nolo»), ειδικά σε ενήλικες κάτω των 30 ετών. Η αποδοχή τους έχει αυξηθεί πρόσφατα, εν μέρει λόγω των εξελίξεων στην παρασκευή, που απαιτεί λιγότερη θερμότητα με αποτέλεσμα έτσι να διατηρούν περισσότερο την αρχική τους γεύση.

Η έρευνα δείχνει ότι η μέτρια πρόσληψη μπύρας, όπως συμβαίνει και με το κρασί -ιδιαίτερα το κόκκινο- σχετίζεται με μειωμένους κινδύνους καρδιακών παθήσεων.

Ορισμένοι πιστεύουν ότι, εκτός από τα γιαούρτια, και η μπύρα μπορεί να είναι προβιοτική αφού περιέχει ζωντανά, ευεργετικά βακτήρια λόγω της μαγιάς της. Ένας αριθμός ζυμομυκήτων όπως το Saccharomyces Boulardii έχει βρεθεί ότι παίζει ρόλο στη διαχείριση των γαστρεντερικών διαταραχών και, παρόλο που αυτός ο τύπος μπύρας δεν έχει ακόμη εξεταστεί ώστε να διαπιστωθεί εάν βελτιώνει την υγεία του εντέρου, ορισμένες μελέτες βρίσκονται σε εξέλιξη. Μια μπύρα που χρησιμοποιεί εναλλακτικές ζύμες θα μπορούσε να μειώσει την περιεκτικότητά της σε ζάχαρη, ή με αργή ζύμωση να έχει λιγότερο αλκοόλ.

Τα τελευταία χρόνια τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη υπάρχει μια στροφή του καταναλωτικού κοινού προς τις Sour Ales ή αλλιώς «ξινές» ή «ξινισμένες» μπύρες. Αυτές έχουν φτιαχτεί επίτηδες να έχουν ξινή ή στυφή γεύση και παραδείγματα είναι οι βελγικές Lambic, Gueuze και Flanders Red Ale. Γι' αυτή τη γεύση υπεύθυνοι είναι ορισμένοι μικροοργανισμοί παρόμοιοι με αυτούς που βρίσκονται στα «ζωντανά» γιαούρτια.

Η μπύρα είναι επίσης πηγή φολικού οξέος και βιταμίνης Β12 λόγω της δράσης της μαγιάς στην εμφιαλωμένη μπύρα (η βιταμίνη B12 είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους βίγκαν διότι είναι σχεδόν ανύπαρκτη στα φυτά).

Επιπλέον οι μπύρες έχουν πολυφαινόλες. Οι πολυφαινόλες είναι μια ομάδα φυσικών ενώσεων που βρίσκονται στον λυκίσκο και σε κόκκους δημητριακών, οι οποίες έχουν συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο ασθένειας. Έχουν αποδειχθεί σε εργαστηριακές δοκιμές ότι είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να εκκαθαρίσουν επικίνδυνες ελεύθερες ρίζες που παράγονται στα κύτταρα του σώματος.

πηγή: zougla.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Άντρες Κάτω Των 40 Δεν Πρέπει Να Πίνουν Πάνω Από Ένα... Σφηνάκι Μπύρα Τη Μέρα, Έρευνα Αναφέρει
sport-fm.gr

Έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον υποστηρίζει ότι οι νέοι άντρες θα έπρεπε να αποφεύγουν, ουσιαστικά, την μπύρα...

Οι Μπύρες Με Ή Χωρίς Αλκοόλ Ενισχύουν Το Μικροβίωμα Του Εντέρου
Άννα Παπαδομαρκάκη

Την ποικιλομορφία των βακτηρίων που περιέχει το μικροβίωμα του εντέρου ενισχύουν οι μπύρες είτε περιέχουν αλκοόλ, είτε όχι. Συμβάλλουν έτσι στην πρόληψη σημαντικών ασθενειών

Πονοκέφαλος: Πώς Περνάει Με Μια Παγωμένη Μπύρα
healthview.gr

Η μπύρα είναι ένα από τα πιο διάσημα αλκοολούχα ποτά στο κόσμο. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα όντως μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο στο ανθρώπινο σώμα και να κάνει να περάσει ο πονοκέφαλος. Πώς όμως είναι δυνατόν η μπύρα να λειτουργήσει σαν παυσίπονο;

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο
thermisnews.gr

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Μπύρα: Πόσο Ευεργετική Είναι Για Τα Μαλλιά Σας
newsbeast.gr

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Αλκοόλ: Με Ποιους Καρκίνους Συνδέεται Ακόμη Και Η Ελάχιστη Κατανάλωση
onmed.gr

Μελέτες που έγιναν στο παρελθόν συνδέουν την περιορισμένη κατανάλωση αλκοόλ με μικρότερο κίνδυνο ορισμένων ειδών καρκίνου.

Άλλα Άρθρα