English Greek
10
Δευ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η Μπύρα Προσελκύει Τα... Κουνούπια

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Τα κουνούπια έχουν συνδέσει τη μυρωδιά της μπύρας με την μειωμένη άμυνα του ανθρώπου απέναντι στα τσιμπήματά τους!

Τη διαπίστωση αυτή έκαναν Γάλλοι επιστήμονες του ερευνητικού κέντρου IRD στο Μονπελιέ της Γαλλίας.

Τα ευρήματα έδειξαν πως τα έντομα είναι πολύ πιο πιθανό να τσιμπήσουν κάποιον που έχει καταναλώσει ένα με δύο ποτήρια μπύρας!

Η μελέτη θα χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην πρόληψη της ελονοσίας, ασθένεια που μεταδίδεται από τα κουνούπια και σκοτώνει 780.000 άτομα παγκοσμίως κάθε χρόνο.

πηγή: e-go.gr

Κράτα το

Κράτα το

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχουν Και Οι Μπύρες Ημερομηνία Λήξης;
pentapostagma.gr

Μήπως έχετε ληγμένες μπύρες στο ψυγείο; Δείτε πως διατηρούνται μεγαλύτερο διάστημα.

Κάθε Έξτρα Ποτήρι Αλκοόλ Σου Κόβει 15 Λεπτά Από Τη Ζωή Σου
ratpack.gr

Δες πόσα ποτά πρέπει να πίνεις την εβδομάδα. Μάλλον δεν θα σου αρέσει καθόλου.

Οι Επιστήμονες Αποκάλυψαν Πόση Μπύρα Την Ημέρα Δεν Βλάπτει Την Υγεία
kipos.firenews.video

Η κατανάλωση άνω των 200 ml μπύρας την ημέρα βλάπτει την ταχύτητα αντίδρασης του ατόμου.

Οι Άντρες Κάτω Των 40 Δεν Πρέπει Να Πίνουν Πάνω Από Ένα... Σφηνάκι Μπύρα Τη Μέρα, Έρευνα Αναφέρει
sport-fm.gr

Έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον υποστηρίζει ότι οι νέοι άντρες θα έπρεπε να αποφεύγουν, ουσιαστικά, την μπύρα...

Βάλτε Μια Πρέζα Από Αυτό Στη Μπύρα Σας Και Θα Ξεχάσετε Το Φούσκωμα
kipos.firenews.video

Οι λάτρεις της μπύρας αντιμετωπίζουν πάντα ένα πρόβλημα - το φούσκωμα. Υπάρχει όμως ένα απλό κόλπο χάρη στο οποίο αυτό μπορεί να αποφευχθεί.

Ανατροπή Από Τον ΠΟΥ: Όχι Μπύρα Και Κρασί Κάθε Μέρα - Με Ποιον Καρκίνο Συνδέονται
dnews.gr

Ο ΠΟΥ προειδοποιεί πως δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ: Ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού αυξάνεται με κάθε ποτήρι αλκοόλ που καταναλώνεται ημερησίως.

Άλλα Άρθρα