English Greek
16
Κυρ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Νερό Στη Ζυθοποίηση

Γενικες Πληροφοριες
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Το νερό χρησιμοποιείται στη ζυθοποίηση ως πρώτη ύλη και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδρά στη ποιότητα και στους οργανοληπτικούς χαρακτήρες της μπύρας.

Μερικές από τις πιο γνωστές μπύρες όπως Pilsen, Dortmund, Munich οφείλουν τη φήμη τους στο νερό που χρησιμοποιούν.

Πιο συγκεκριμένα μεγάλη σημασία έχει η περιεκτικότητα σε άλατα και φυσικά το είδος τους. Ένα νερό με υψηλή περιεκτικότητα σε άλατα απαιτεί βύνη καλά αποξηραμένη, βραδεία πολτοποίηση και παρατεταμένο βρασμό του πολτού για την εξουδετέρωση των ανθρακικών.

Τέτοιο νερό είναι κατάλληλο για σκουρόχρωμες μπύρες ενώ νερό φτωχό σε άλατα είναι κατάλληλο για ανοιχτόχρωμες βύνες.

Όταν το νερό δεν είναι κατάλληλο για τον τύπο μπύρας που θέλουμε να παράγουμε μπορούμε να παρέμβουμε ανάλογα με την περίπτωση. Έτσι για να αλλάξουμε ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά μπορούμε να κάνουμε τις εξής φυσικοχημικές διεργασίες.

  • Αποσκλήρυνση με βρασμό
  • Αποσκλήρυνση με ασβέστη. Ενδείκνυται για ανοιχτόχρωμες μπύρες.
  • Προσθήκη οξέων ώστε να μειωθεί η αλκαλικότητα (ρύθμιση ph)
  • Απιονισμός, απομάκρυνση δηλαδή των ανεπιθύμητων ιόντων
  • Απαέρωση, απομάκρυνση του περιεχομένου οξυγόνου
  • Αποχλωρίωση, απομάκρυνση των ιόντων χλωρίου

Κράτα το

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο Χάπι Κατά Του Hangover Υπόσχεται Θεαματικά Αποτελέσματα - Τι Πρέπει Να Ξέρεις
Γιώργος Παπαϊωάννου

Στη Μεγάλη Βρετανία κυκλοφόρησε μία νέα θεραπεία για την αντιμετώπιση του hangover σε μορφή χαπιού. Διατίθεται από τη σουηδική εταιρεία Myrkl, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να διασπάσει έως και 70% του αλκοόλ μετά από 60 λεπτά.

Υπάρχουν 3 Τρόποι Να Πίνετε Αλκοόλ Χωρίς Να Παίρνετε Βάρος
clickatlife.gr

Όχι, δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να πίνετε όσες μπύρες θέλετε και να αποφύγετε τα έξτρα κιλά (που όχι, δεν πάνε μόνο στην κοιλιά, αλλά σε όλο το σώμα). Υπάρχουν, όμως, 3 πράγματα που μπορείτε να αποφύγετε, απολαμβάνοντας το ποτό σας, για να μειώσετε τις περιττές θερμίδες.

Αλκοόλ: Με Ποιους Καρκίνους Συνδέεται Ακόμη Και Η Ελάχιστη Κατανάλωση
onmed.gr

Μελέτες που έγιναν στο παρελθόν συνδέουν την περιορισμένη κατανάλωση αλκοόλ με μικρότερο κίνδυνο ορισμένων ειδών καρκίνου.

Ανατροπή Από Τον ΠΟΥ: Όχι Μπύρα Και Κρασί Κάθε Μέρα - Με Ποιον Καρκίνο Συνδέονται
dnews.gr

Ο ΠΟΥ προειδοποιεί πως δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ: Ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού αυξάνεται με κάθε ποτήρι αλκοόλ που καταναλώνεται ημερησίως.

Αλκοόλ: Η Υπερβολική Κατανάλωση Προκαλεί Καρδιακές Αρρυθμίες Ακόμα Και Σε Νέους
Άννα Μαρία Δρόσου

Μελέτη δείχνει ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να έχει ανησυχητική επίδραση στην καρδιά ακόμη και υγιών νέων ανθρώπων, αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης αρρυθμιών.

Γιατί Οι Άνδρες Πρέπει Να Απέχουν Από Το Αλκοόλ Τουλάχιστον 3 Μήνες Πριν Τη Σύλληψη
Μιχάλης Θερμόπουλος

Η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ από τον πατέρα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμβρυικού αλκοολικού συνδρόμου, το οποίο προκαλεί μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη και παραμορφώσεις ανάπτυξης στα παιδιά.

Άλλα Άρθρα