English Greek
09
Τρι, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η Ήπια Κατανάλωση Μπύρας Κάνει Καλό Στα Αγγεία

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Η καλή λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ολοένα και περισσότερο κόσμο.

Μέχρι σήμερα και βάση αρκετών επιστημονικών ερευνών, γνωρίζουμε ότι η μέτρια ημερήσια κατανάλωση κόκκινου κρασιού, μπορεί να είναι ευεργετική για την υγεία της καρδιάς και των αγγείων.

Τα δεδομένα όμως που έχουμε, σχετικά με την αντίστοιχη επίδραση που μπορεί να έχει η κατανάλωση μπύρας είναι παγκοσμίως ελάχιστα.

Για το λόγο αυτό το Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής σε συνεργασία με το Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και το Εργαστήριο Καρδιαγγειακής Μελέτης της 1ης Προπαιδευτικής Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου «Λαϊκό» και της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, διεξήγαγαν μία μελέτη σχετικά με την επίδραση της κατανάλωσης μπύρας στην καρδιά και τα αγγεία.

Στη μελέτη αυτή συμμετείχαν νέοι άνδρες, υγιείς, μη παχύσαρκοι και μη καπνιστές, στους οποίους μετά από 12ωρη νηστεία δόθηκε να καταναλώσουν είτε μπύρα, είτε μπύρα χωρίς αλκοόλ, είτε άλλο αλκοολούχο διάλυμα με περιεκτικότητα σε αλκοόλ ίδια με αυτή της μπύρας, σε τρεις διαφορετικές επισκέψεις τους στο εργαστήριο. Τόσο πριν την κατανάλωση των ποτών, όσο και 1 και 2 ώρες μετά, έγιναν εξειδικευμένες μετρήσεις στους εθελοντές, οι οποίες αποτυπώνουν τη  λειτουργία των αγγείων και της καρδιάς, καθώς και την πίεση που δέχεται η καρδιά κατά τη λειτουργία της.

Από τα αποτελέσματα της μελέτης φάνηκε ότι 400ml μπύρας, δηλαδή ποσότητα λίγο μεγαλύτερη από ένα κουτάκι του εμπορίου και εντός του ορίου που προτείνεται για τους υγιείς ενήλικες άνδρες (που είναι έως 2 κουτάκια μπύρας καθημερινά), κατάφεραν να βελτιώσουν τη λειτουργία των αγγείων μέχρι και 2 ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Ουσιαστικά, η μπύρα φάνηκε ότι επέδρασε στα αγγεία κάνοντάς τα πιο ελαστικά και πιο ικανά να διαστέλλονται, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αφού αυτές οι ιδιότητές τους φαίνεται ότι χάνονται με την αύξηση της ηλικίας, αλλά και εξαιτίας κάποιων περιβαλλοντικών παραγόντων όπως το κάπνισμα, η κακή διατροφή και η παχυσαρκία.

Συμπερασματικά λοιπόν, φαίνεται ότι η μπύρα είναι ένα ποτό που με την ιδιαίτερη του σύσταση σε αλκοόλ και αντιοξειδωτικά (φλαβονοειδή, όπως η τυροσόλη και η ρεσβερατρόλη), μπορεί να δράσει ευεργετικά στη λειτουργικότητα της καρδιάς και των αγγείων, γεγονός που είναι εμφανές αμέσως μετά την κατανάλωσή του και μέχρι 2 ώρες αργότερα. Ας σημειωθεί πως η μπύρα, ως αλκοολούχο ποτό, ευεργετεί μόνο όταν προσλαμβάνεται με το πρέπον μέτρο και εφόσον δεν οδηγεί σε θερμιδική εκτροπή.

Η μελέτη ανακοινώθηκε με ανάρτηση στο 80ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Αθηροσκλήρωσης το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο, 25-28 Μαΐου 2012.

πηγή: Agronews

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τί Συνδέει Τη Ζυθοποιία Φιξ Με Το Βέλγιο
Μαίρη Αδαμοπούλου

Το άγνωστο νήμα που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Λέβεν του Βελγίου εντοπίστηκε στο εμβληματικό μεν, εγκαταλελειμμένο δε, βιομηχανικό συγκρότημα της ζυθοποιίας Φιξ, στη δυτική είσοδο της πόλης.

Οι Επιστήμονες Αποκάλυψαν Πόση Μπύρα Την Ημέρα Δεν Βλάπτει Την Υγεία
kipos.firenews.video

Η κατανάλωση άνω των 200 ml μπύρας την ημέρα βλάπτει την ταχύτητα αντίδρασης του ατόμου.

Η Καθημερινή Κατανάλωση Μπύρας Έχει Θετικές Επιπτώσεις Στην Υγεία
news247.gr

Αγαπάτε τη μπύρα; Ήρθε η ώρα να χαρείτε!

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο
thermisnews.gr

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Αλκοόλ: Με Ποιους Καρκίνους Συνδέεται Ακόμη Και Η Ελάχιστη Κατανάλωση
onmed.gr

Μελέτες που έγιναν στο παρελθόν συνδέουν την περιορισμένη κατανάλωση αλκοόλ με μικρότερο κίνδυνο ορισμένων ειδών καρκίνου.

Κι Αν Η Μπύρα Χωρίς Αλκοόλ Είναι Ό,Τι Πρέπει Για Μετά Την Προπόνηση;
Γιάννης Σπανός

Μία ειδικός βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Άλλα Άρθρα