English Greek
15
Σαβ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Αφήστε Τα Προβιοτικά, Πιάστε Μια Μπύρα!

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Έρευνα αποδεικνύει πως ακόμα και μια μπύρα έχει περισσότερα οφέλη στο μικροβίωμα του εντέρου από τα μοντέρνα προβιοτικά.

Ποια είναι η επόμενη μεγάλη διατροφική εμμονή της Gen Z; Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, αφορά στην υγεία του εντέρου τους, για αυτό και έχουν "δοξάσει" την κατανάλωση προβιοτικών και τα μοντέρνα, υγιεινά φαγητά του Tik Tok.

Αλλά σκούρα τα πράγματα για την γενιά, στα χέρια της οποίας υπόκειται το άμεσο μέλλον μας, καθώς σύμφωνα με επιστήμονες του Ιατρικού Πανεπιστημίου Dalian της Κίνας, ακόμα και η κατανάλωση μπύρας θα ήταν καλύτερη για το έντερο από την κατανάλωση μοντέρνων προβιοτικών, τα οποία είναι αναποτελεσματικότερα από τα περισσότερα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση.

probiotics

Αν και τα προβιοτικά φέρονται να βελτιώνουν το μικροβίωμα του εντέρου και να βελτιώνουν ως εκ τούτου την υγεία του, οι επιστήμονες θέλουν την μπύρα και τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως γιαούρτι, kombucha, ξινολάχανο, τουρσιά, miso, tempeh, kimchi, κεφίρ, ψωμί με προζύμι και ορισμένα τυριά να είναι πολύ αποτελεσματικότερα για αυτόν το σκοπό.

Η μπύρα, μάλιστα, περιέχει έναν τύπο ένωσης που ενισχύει τις πολυφαινόλες, οι οποίες, όταν συνδυάζονται με τις φυτικές ίνες του παρασκευάσματος, ενισχύουν το μικροβίωμα του εντέρου. "Έχει αναφερθεί ότι η κατανάλωση μπύρας έχει ρυθμιστική επίδραση σε διάφορες φυσιολογικές λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος", υποστηρίζουν οι ερευνητές.

Μάλιστα, πολλές είναι οι έρευνες που δείχνουν ότι αν κάποιος καταναλώνει στην εφηβεία τους και στις αρχές των 20 ετών της ηλικίας του γεύματα εμπλουτισμένα με προβιοτικά γαλακτοκομικά, το αποτέλεσμα θα είναι ένα ιδιαίτερα υγιές έντερο. Αλλά, όπως είναι κατανοητό, ένα προβιοτικό με γεύση φράουλα ή σε χάπι είναι ίσως πιο ελκυστικό για ένα παιδί, από ότι είναι ένα τυρί ή γιαούρτι με δυσάρεστη οσμή!

πηγή: cibum.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπύρα, Ουίσκι Ή Κρασί; Ποιο Συνοδεύεται Από Τον Πιο Ανθυγιεινό Τρόπο Ζωής
Ρούλα Τσουλέα

Πώς συνδυάζονται οι προτιμήσεις μας σε αλκοόλ με τον τρόπο ζωής. Οι πιθανές εξηγήσεις.

Μπύρα: Πόσο Ευεργετική Είναι Για Τα Μαλλιά Σας
newsbeast.gr

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Παγκοσμίως 2,6 Εκατομμύρια Άνθρωποι Πεθαίνουν Κάθε Χρόνο Από Το Αλκοόλ
Ανθή Αγγελοπούλου

Χώρες όπως η Λιθουανία, που αύξησαν τον φόρο αλκοόλ το 2017 για να μειώσουν την κατανάλωση, έχουν μειώσει τους θανάτους από ασθένειες που σχετίζονται με το αλκοόλ.

"Γυαλιά Μπύρας": Πόσο Αλλοιώνεται Η Οπτική Πραγματικότητα Από Το Μεθύσι
cibum.gr

Έρευνα καταρρίπτει τη θεωρία περί "γυαλιών μπύρας".

Μπορείς Να Έχεις Μπύρα Στο Πρωινό
esquire.com.gr

Στη Δανία, θα βρεις το Øllebrød, ένα πιάτο που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να χρησιμοποιείς τα ξερά κομμάτια ψωμιού σίκαλης (και οποιαδήποτε μπύρα που μπορεί να έχει ξεμείνει ανοιχτή).

Τι Να Κάνεις Όταν Έχεις Hangover
Μαρία Παπαδοδημητράκη

Όπως φαίνεται, τα περισσότερα διαδεδομένα γιατροσόφια δεν μας θεραπεύουν από το περίφημο hangover. Υπάρχουν, όμως, κάποια που ίσως βοηθήσουν.

Άλλα Άρθρα