English Greek
10
Δευ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Κρασί vs Μπύρα: Ποιο Αυξάνει Περισσότερο Το Σπλαχνικό Λίπος

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Η μπύρα και τα οινοπνευματώδη ποτά έχουν υψηλά επίπεδα επιβλαβούς λίπους που συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, αλλά το κρασί φαίνεται να προστατεύει από αυτό, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Μια νέα μελέτη σε σχεδόν 2.000 Βρετανούς ηλικίας 40 έως 79 ετών, που δημοσιεύει η Daily Mail, εξέτασε τις εναποθέσεις σπλαχνικού λίπους γύρω από τα εσωτερικά όργανα, όπως το ήπαρ, το πάγκρεας και τα έντερα. Σκοπός της μελέτης ήταν να εντοπίσει το μέγεθος του σπλαχνικού λίπους που συνδέεται με το κρασί και τη μπύρα. Ενώ κάθε αλκοόλ έχει διαφορετικό προφίλ θρεπτικών συστατικών, η «ισχυρή προτίμηση» για έναν τύπο συμβάλλει στη διαφορετική σύσταση σώματος: Όσοι πίνουν μπύρα έχουν μεγαλύτερη μέση.

Το κόκκινο κρασί, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, συνδέθηκε με χαμηλότερα επίπεδα σπλαχνικού λίπους, το οποίο αναπτύσσεται γύρω από τα όργανα και μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από προβλήματα υγείας. Ενώ φαινομενικά δεν υπήρχε προστατευτικό αποτέλεσμα, όσοι επέλεγαν λευκό κρασί γλίτωσαν από τη συσσώρευση λίπους που παρατηρείται με άλλα είδη αλκοόλ. Βρέθηκε, επίσης, ότι το λευκό κρασί αυξάνει την οστική πυκνότητα όταν καταναλώνεται με μέτρο - κάτι που είναι σημαντικό για την αποφυγή σπασμένων οστών καθώς γερνάμε.

Οι ερευνητές είπαν ότι οι ενήλικες θα πρέπει να ενθαρρύνονται να πίνουν με μέτρο. Η αντικατάσταση της μπύρας και άλλων ποτών με κρασί μειώνει τον κίνδυνο αύξησης βάρους. Και όσοι κινδυνεύουν να αναπτύξουν οστεοπόρωση είναι ασφαλέστερο να πίνουν λευκό κρασί, σύμφωνα με τους ερευνητές από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Αϊόβα.

wine vs beer

Οι εθελοντές ανέφεραν μόνοι τους δημογραφικά στοιχεία, πληροφορίες για το αλκοόλ και τον τρόπο ζωής, την υγεία και τη φυσική κατάσταση μέσω τριών ετήσιων ερωτηματολογίων και ταξινομήθηκαν ως λάτρεις μπύρα, κρασιού ή αλκοολούχα ποτά εάν τα τρία τέταρτα της συνολικής πρόσληψής τους προέρχονταν από ένα είδος αλκοόλ. Συλλέχθηκαν δείγματα ύψους, βάρους και αίματος, μαζί με δεδομένα σύστασης σώματος που συλλέχθηκαν μέσω σάρωσης. Παρατηρήθηκαν, επίσης, λεπτομέρειες σχετικές με τις προτιμήσεις ανάλογα το φύλο και ο μέσος όρος κατανάλωσης ποτών των εθελοντών ήταν κατά μέσο όρο 10 την εβδομάδα.

Λοιπά ευρήματα περιλαμβάνουν, ότι η μπύρα, αν και έχει το χαμηλότερο ποσοστό αλκοόλ, είναι υψηλή σε υδατάνθρακες και θερμίδες που συμβάλλουν στην αύξηση του σπλαχνικού λίπους, ενώ τα λοιπά οινοπνευματώδη ποτά προκαλούν υψηλότερα επίπεδα τόσο του σπλαχνικού όσο και του υποδόριου λίπους.

Το κρασί μπορεί, να μειώσει τη φλεγμονή, να προκαλέσει υψηλότερα επίπεδα «καλής» χοληστερόλης - που ονομάζονται λιποπρωτεΐνες υψηλής πυκνότητας - και να αποθαρρύνει την αποθήκευση λίπους. Και ενώ η κατανάλωση λευκού κρασιού δεν είχε καμία επίδραση στα επίπεδα του σπλαχνικού λίπους, όσοι το έπιναν με μέτρο είχαν πιο πυκνά οστά. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε υψηλότερα επίπεδα πολυφαινόλων, ενώσεων γεμάτες με αντιοξειδωτικά και οφέλη για την υγεία, στο λευκό κρασί σε σύγκριση με το κόκκινο κρασί.

Η ηλικία παίζει και αυτή σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα. Οι γιατροί θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους ηλικιωμένους να πίνουν με μέτρο, αλλά η κατανάλωση αλκοόλ να είναι κυρίως κόκκινο κρασί και να μειώσουν την πρόσληψη μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών για να αποφευχθεί η αύξηση βάρους.

πηγή: cibum.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο Πειράζει Μια Μπύρα Μετά Την Άσκηση; Δύο Ειδικοί Απαντούν
Μαρία Κοτοπούλη

Θα μπορούσε μια μπύρα μετά την προπόνηση να μας βλάψει ή μήπως υπερβάλουμε; Δύο ειδικοί διερευνούν τα υπέρ και τα κατά της μπύρας ως επιλογή μετά την προπόνηση και δίνουν ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

Πονάει Το Κεφάλι Σας Μετά Από Αλκοόλ; Γιατρός Προτείνει Το Τέλειο Σάντουιτς Για Να Περάσει Αμέσως Το Hangover
iefimerida.gr

Η κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων μπορεί να μοιάζει σχεδόν αναπόφευκτη, το ίδιο και οι στομαχόπονοι ή ο πονοκέφαλος.

Ανατροπή Από Τον ΠΟΥ: Όχι Μπύρα Και Κρασί Κάθε Μέρα - Με Ποιον Καρκίνο Συνδέονται
dnews.gr

Ο ΠΟΥ προειδοποιεί πως δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ: Ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού αυξάνεται με κάθε ποτήρι αλκοόλ που καταναλώνεται ημερησίως.

Η Μέτρια Κατανάλωση Αλκοόλ Επηρεάζει Τον Εγκέφαλό Σου Και Οδηγεί Σε Γνωστική Εξασθένηση
Αγγελική Μαξούρη

Η κατανάλωση επτά ή και περισσότερων *μερίδων αλκοόλ την εβδομάδα σχετίζεται με μεγαλύτερα επίπεδα σιδήρου στον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε σχεδόν 21.000 ανθρώπους η οποία και δημοσιεύτηκε στις 14 Ιουλίου στο περιοδικό PLOS Medicine.

Πότε Μας Μεθάει Περισσότερο Το Αλκοόλ
Νίκη Μπάκουλη

Είναι πιο εύκολο να μεθύσεις στην παραλία το μεσημέρι παρά στο μπαρ το βράδυ; Είναι, για λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το αλκοόλ καθαυτό.

Η Μπύρα Συμβάλει Στη Διατήρηση Της Καλής Χοληστερίνης!
Γιώργος Παπαδημητρόπουλος

Μερικά πολύ καλά νέα προέκυψαν για τους λάτρεις της μπύρας μετά από μια μελέτη που παρουσιάστηκε στη Νέα Ορλεάνη στο πλαίσιο των επιστημονικών συνεδρίων της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας.

Άλλα Άρθρα