English Greek
12
Παρ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Πονοκέφαλος: Πώς Περνάει Με Μια Παγωμένη Μπύρα

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Η μπύρα είναι ένα από τα πιο διάσημα αλκοολούχα ποτά στο κόσμο. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα όντως μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο στο ανθρώπινο σώμα και να κάνει να περάσει ο πονοκέφαλος. Πώς όμως είναι δυνατόν η μπύρα να λειτουργήσει σαν παυσίπονο;

Κι όμως οι επιστήμονες αυτό λένε μετά από πρόσφατη έρευνα που έγινε. Το πανεπιστήμιο του Γκρήνουιτς στο Λονδίνο δημοσίευσε έρευνα στο Journal Of Pain η οποία υποστηρίζει πως δύο ποτήρια μπύρας είναι καλύτερα από το να πάρεις ένα χάπι παρακεταμόλης.

beer for headache

Μπύρα και πονοκέφαλος
Στην έρευνα συμμετείχαν 400 άνθρωποι. Το αποτέλεσμα ήταν πως χρειάζονται ακριβώς δύο ποτήρια μπύρα για να λειτουργήσουν σαν παυσίπονο, όχι παραπάνω.

Η ευχαρίστηση που δίνει στον εγκέφαλο το αλκοόλ μέχρι ενός σημείου είναι η αιτία της αναλγητικής του δράσης.

Επίσης η μπύρα βοηθάει στις ασθένειες των νεφρών. Όσο πιο πολύ μπύρα πίνεις τόσο πιο λίγες πιθανότητες έχεις να πάθεις πέτρα στα νεφρά.

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η δυνασεξία σε μερικούς ανθρώπους προς τη μπύρα.

πηγή: healthview.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι Δεν Πρέπει Ποτέ Να Πίνουν Μπύρα - Και Είναι Πολλοί
healthstories.gr

Είτε πηγαίνετε στο μπαρ μετά από μια κουραστική εβδομάδα στη δουλειά, είτε απλά θέλετε να ανοίξετε ένα μπουκάλι μια ζεστή μέρα, η μπύρα είναι αναπόσπαστο μέρος της τακτικής ρουτίνας πολλών ανθρώπων.

Κατανάλωση Μπύρας Μετά Την Προπόνηση: Μπορεί Να Εμποδίσει Την Αύξηση Μυϊκής Μάζας;
Χριστίνα Παναγιώτα Βελαλή

H κατανάλωση έως και δύο μπύρες την εβδομάδα μετά την προπόνηση δεν θα εμποδίσει την προσπάθεια σας να αποκτήσετε μυϊκή μάζα, αναφέρουν η κα Colleen Deane, λέκτορας στη Βιολογία των Μυϊκών Κυττάρων του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον και ο Philip J Atherton, Καθηγητής Κλινικής, Μεταβολικής & Μοριακής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ.

Αλκοόλ: Με Ποιους Καρκίνους Συνδέεται Ακόμη Και Η Ελάχιστη Κατανάλωση
onmed.gr

Μελέτες που έγιναν στο παρελθόν συνδέουν την περιορισμένη κατανάλωση αλκοόλ με μικρότερο κίνδυνο ορισμένων ειδών καρκίνου.

Μόλις Ανακαλύψαμε Τί Προκαλεί Μισή Μπύρα Στο Μυαλό Μας
Νίκη Κοντομηνά

Έρευνα δύο αμερικανικών πανεπιστημίων μας βάζει σε δεύτερες σκέψεις όσον αφορά στις καλοκαιρινές μας μπύρες.

Αλτσχάιμερ: Πώς Το Άρωμα Της Μπύρας Και Του Κρασιού Μπορεί Να Μειώσει Τον Κίνδυνο
Μαρία Γκουρτσιλίδου

Μία νέα μελέτη εστιάζει στο άρωμα της μπύρας και του κρασιού ως «όπλο» κατά του Αλτσχάιμερ.

Το Αδιανόητο Όφελος Που Υπόσχεται Μια Μπύρα Ή Ένα Ποτήρι Κρασί Τη Βδομάδα Σύμφωνα Με Νέα Έρευνα
huffingtonpost.gr

Ούτε που θα το φανταζόμασταν αν δεν το αποδείκνυαν οι επιστήμονες. Κι όμως!

Άλλα Άρθρα