English Greek
10
Τετ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι 5 Πιο Γνωστοί Μύθοι Σχετικά Με Την Οδήγηση Μετά Από Κατανάλωση Αλκοόλ!

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Οι γιορτινές ημέρες, όπως οι περίοδος του Πάσχα είναι για πολλούς συνδεδεμένες με την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλκοόλ.

Η Ελληνική Ιατροδικαστική Εταιρία ρίχνει φως σε 5 μύθους που κυκλοφορούν αναφορικά με την οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ.

Συγκεκριμένα απαντά κατά πόσο ισχύουν ή όχι πέντε ευρέως διαδομένες απόψεις σχετικά το ποτό και τις οδηγικές μας ικανότητες.

Μύθος 1: Το αλκοτέστ της τροχαίας δίνει πάντα μικρότερες τιμές.
Αλήθεια: Το νόμιμο όριο στον εκπνεόμενο αέρα (κοινά αλκοτέστ) είναι 0,25mg/L το οποίο αντιστοιχεί με το 0,50 g/L στο αίμα (έπειτα από αιμοληψία). Ουσιαστικά μιλάμε για αντίστοιχες τιμές και με τις δύο μεθόδους.

Μύθος 2: Για να περάσεις το νόμιμο όριο πρέπει να πιείς πάνω από 3 ποτά.
Αλήθεια: Ένα μεγάλο ποτήρι µπύρα (500 ml), 200 ml κρασί ή 55 ml ουίσκι ή βότκα είναι ικανά για την υπέρβαση του ορίου.

Μύθος 3: Εγώ το αντέχω.
Αλήθεια: Το αλκοόλ, ανάλογα με τη ληφθείσα ποσότητα, έχει συγκεκριμένη επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό. Οι διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα σε ένα χρόνιο πότη και ένα αρχάριο έχουν σημασία κυρίως στις χαμηλές τιμές πλησίον του νόμιμου ορίου. Κοινώς σε μεγάλες ποσότητες δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να διατηρήσει την οδηγική του ικανότητα.

Μύθος 4: Αν τρως λιπαρά, μπορείς να πιείς και παραπάνω.
Αλήθεια: Τα λιπαρά απλώς αργούν την απορρόφηση του οινοπνεύματος από το γαστρεντερικό σύστημα. Αυτό σημαίνει απλά ότι θα καθυστερήσει για λίγα λεπτά να εμφανιστεί η ανώτερη τιμή αιθυλικής αλκοόλης. Σε καμία περίπτωση η κατανάλωση λιπαρών τροφών δεν σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να πιει παραπάνω.

Μύθος 5: Σταμάτησα να πίνω εδώ και μιάμιση ώρα άρα μπορώ να οδηγήσω.
Αλήθεια: Ισχύει ακριβώς το αντίθετο, καθώς στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα έχουμε την μεγαλύτερη τιμή αιθυλικής αλκοόλης στο αίμα.

Με την ελπίδα οι πέντε παραπάνω αλήθειες να βοηθήσουν ώστε ειδικά αυτές τις ημέρες οι οδηγοί να αποφύγουν την κατανάλωση αλκοόλ και να φτάσουν όλοι ασφαλείς στους προορισμούς τους!

πηγή: komotini24.gr

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Άντρες Κάτω Των 40 Δεν Πρέπει Να Πίνουν Πάνω Από Ένα... Σφηνάκι Μπύρα Τη Μέρα, Έρευνα Αναφέρει
sport-fm.gr

Έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον υποστηρίζει ότι οι νέοι άντρες θα έπρεπε να αποφεύγουν, ουσιαστικά, την μπύρα...

Τα Δύο Λάθη Που Κάνετε Όταν Πίνετε Αλκοόλ
onmed.gr

Την περίοδο των γιορτών είναι δύσκολο να αποφύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο την επόμενη μέρα να βιώσουμε δυσάρεστο hangover.

Είναι Σωστό Να Πίνεις Αλκοόλ Για Να Ζεσταθείς;
runnfun.gr

Θα πιεις ένα ποτηράκι για να ζεσταθείς; Αυτή την ερώτηση την έχετε ακούσει πολλές φορές και ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία έχετε κουνήσει συγκαταβατικά το κεφάλι σας. Κάνατε το σωστό;

Αλκοόλ: Με Ποιους Καρκίνους Συνδέεται Ακόμη Και Η Ελάχιστη Κατανάλωση
onmed.gr

Μελέτες που έγιναν στο παρελθόν συνδέουν την περιορισμένη κατανάλωση αλκοόλ με μικρότερο κίνδυνο ορισμένων ειδών καρκίνου.

Ποια Είναι Η Πραγματική Επίδραση Της Μπύρας Στα Νεφρά
newsbomb.gr

Πώς επηρεάζει τη λειτουργία των νεφρών η κατανάλωση της μπύρας.

Πόσο Πειράζει Μια Μπύρα Μετά Την Άσκηση; Δύο Ειδικοί Απαντούν
Μαρία Κοτοπούλη

Θα μπορούσε μια μπύρα μετά την προπόνηση να μας βλάψει ή μήπως υπερβάλουμε; Δύο ειδικοί διερευνούν τα υπέρ και τα κατά της μπύρας ως επιλογή μετά την προπόνηση και δίνουν ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

Άλλα Άρθρα