English Greek
13
Σαβ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η Μεγάλη Κατανάλωση Αλκοόλ Βλάπτει Την Καρδιά

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Σε νέα έρευνα, φάνηκε ότι ακόμα και αν κάποιος δεν έχει παράγοντες κινδύνου, η μεγάλη χρήση αλκοόλ αυξάνει παρόλα αυτά τον κίνδυνο για αυτές τις καρδιακές νόσους.

Νέα έρευνα υποδεικνύει ότι άνθρωποι που καταναλώνουν πολύ αλκοόλ αυξάνουν τον κίνδυνο να εμφανίσουν 3 καρδιακές παθήσεις. Κολπική μαρμαρυγή, καρδιακή προσβολή και συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια.

Οι πιθανόν προστιθέμενοι κίνδυνοι φαίνεται να είναι περίπου οι ίδιοι με αυτούς που συνδέονται με την υπέρταση, το κάπνισμα, την παχυσαρκία και τον διαβήτη, δήλωσαν ερευνητές.

Ο ερευνητής Dr. Gregory Marcus, δήλωσε ότι οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι ακόμα και αν κάποιος δεν έχει παράγοντες κινδύνου, η μεγάλη χρήση αλκοόλ αυξάνει παρόλα αυτά τον κίνδυνο για αυτές τις καρδιακές νόσους.

Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία σχεδόν 15 εκατομμυρίων ανθρώπων, 21 ετών και άνω, που υποβλήθηκαν σε επέμβαση χωρίς νοσηλεία, επισκέφτηκαν τα επείγοντα ή νοσηλεύτηκαν μεταξύ 2005 και 2009. Περίπου το 2% διαγνώστηκε με κατάχρηση αλκοόλ.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι έκαναν μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ είχαν διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν κολπική μαρμαρυγή, 1,4 φορές περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρδιακή προσβολή και 2,3 φορές περισσότερες πιθανότητες για συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια σε σχέση με άλλους ανθρώπους.

Ωστόσο, η έρευνα δεν απέδειξε ότι η μεγάλη χρήση αλκοόλ προκαλεί άμεσα την αύξηση αυτών των παραγόντων κινδύνου.

Παθήσεις όπως ο διαβήτης, η υπέρταση και η παχυσαρκία εκτιμάται ότι αυξάνουν τον κίνδυνο για αυτές τις καρδιακές παθήσεις με παρόμοιο βαθμό.

Ο Marcus δήλωσε έκπληξη όταν διαπίστωσε ότι όσοι διαγνώστηκαν με κάποιου βαθμού κατάχρηση αλκοόλ είχαν σημαντικά υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Θεωρεί ότι η νέα έρευνα μπορεί ενδεχομένως να είναι πιο αξιόπιστη σε σχέση με προηγούμενα ευρήματα. Η πλειοψηφία προηγούμενων ερευνών βασιζόταν αποκλειστικά σε αναφορές των ιδίων των συμμετεχόντων για χρήση αλκοόλ.

Στη νέα έρευνα, η κατάχρηση αλκοόλ περιεχόταν στους ιατρικούς φακέλους των ασθενών. Δεν είναι όμως σαφές πόσο αλκοόλ κατανάλωναν οι συμμετέχοντες στη νέα έρευνα.

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Journal of the American College of Cardiology.

πηγή: iatronet.gr

Κράτα το

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόλις Ανακαλύψαμε Τί Προκαλεί Μισή Μπύρα Στο Μυαλό Μας
Νίκη Κοντομηνά

Έρευνα δύο αμερικανικών πανεπιστημίων μας βάζει σε δεύτερες σκέψεις όσον αφορά στις καλοκαιρινές μας μπύρες.

Νέο Χάπι Κατά Του Hangover Υπόσχεται Θεαματικά Αποτελέσματα - Τι Πρέπει Να Ξέρεις
Γιώργος Παπαϊωάννου

Στη Μεγάλη Βρετανία κυκλοφόρησε μία νέα θεραπεία για την αντιμετώπιση του hangover σε μορφή χαπιού. Διατίθεται από τη σουηδική εταιρεία Myrkl, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να διασπάσει έως και 70% του αλκοόλ μετά από 60 λεπτά.

Διαβήτης Και Αλκοόλ: Φίλοι Ή Άσπονδοι Εχθροί;
cibum.gr

Ποιες είναι οι συνιστώμενες οδηγίες για το αλκοόλ για άτομα με διαβήτη;

Νέα Μελέτη Έδειξε Τι Συμβαίνει Στο Σώμα Κάποιου Που Σταματάει Να Πίνει Αλκοόλ Για Ένα Μήνα
gazzetta.gr

Νέα μελέτη έδειξε πως η μείωση κατανάλωσης αλκοόλ μπορεί να επιφέρει θετικές αλλαγές στην ποιότητα της ζωής ενός ανθρώπου που συνηθίζει να πίνει αρκετά.

Κατανάλωση Μπύρας Μετά Την Προπόνηση: Μπορεί Να Εμποδίσει Την Αύξηση Μυϊκής Μάζας;
Χριστίνα Παναγιώτα Βελαλή

H κατανάλωση έως και δύο μπύρες την εβδομάδα μετά την προπόνηση δεν θα εμποδίσει την προσπάθεια σας να αποκτήσετε μυϊκή μάζα, αναφέρουν η κα Colleen Deane, λέκτορας στη Βιολογία των Μυϊκών Κυττάρων του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον και ο Philip J Atherton, Καθηγητής Κλινικής, Μεταβολικής & Μοριακής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ.

Μπύρα Και Κρασί Προστατεύουν Από Την Άνοια - Δείτε Γιατί Και Σε Ποια Ποσότητα
onmed.gr

Δύο κουτάκια μπύρας ή δύο ποτήρια κρασιού την ημέρα, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μεγάλη μελέτη.

Άλλα Άρθρα