English Greek
16
Κυρ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Νιώθεις Ότι Πάει Να Σπάσει Το Κεφάλι Σου; Άσε Τα Παυσίπονα Και Πιες Δύο Μπύρες!

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Νιώθετε πως το κεφάλι σας πάει να σπάσει; Βλέπετε το δωμάτιο να γυρίζει; Θέλετε να... τα βγάλετε; Μέχρι τώρα η πρώτη κίνηση, για μια πιο γρήγορη ανακούφιση από το hangover ήταν ένα παυσίπονο.

Κι όμως, νέα μελέτη ισχυρίζεται ότι ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστεί κάποιος τα φυσικά επακόλουθα από το μεθύσι είναι... δύο μπύρες! Κι αυτό το στηρίζουν στο γεγονός πως δύο μπύρες ανακουφίζουν γενικότερα απέναντι στον πόνο, καλύτερα από την παρακεταμόλη!

Μέσα από τη διεξαγωγή 18 διαφορετικών μελετών, οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Γκρίνουιτς απεφάνθησαν ότι δύο ποτήρια μπύρας, μπορούν να μειώσουν αυτό το αίσθημα δυσφορίας κατά περίπου 25%.

Οι ερευνητές εξήγησαν: «Τα ευρήματα δείχνουν ότι το αλκοόλ είναι ένα αποτελεσματικό αναλγητικό που παρέχει κλινικά σχετικές μειώσεις στις εκτιμήσεις της έντασης του πόνου, η οποία θα μπορούσε να εξηγήσει την κατάχρηση αλκοόλ σε άτομα με επίμονο πόνο, παρά τις πιθανές συνέπειες της για τη μακροπρόθεσμη υγεία».

Δεν είναι σαφές, ωστόσο, εάν το αλκοόλ μειώνει τα συναισθήματα του πόνου επειδή επηρεάζει τους υποδοχείς του εγκεφάλου ή επειδή απλά μειώνει το άγχος, το οποίο, στη συνέχεια, μας κάνει να σκεφτούμε ότι ο πόνος δεν είναι τόσο πολύς.

Ο Δρ Τρέβορ Θόμσον, ο οποίος ηγήθηκε της μελέτης στο Greenwich University του Λονδίνου, δήλωσε στη Sun : «[Το αλκοόλ] μπορεί να συγκριθεί με οπιοειδή φάρμακα, όπως η κωδεΐνη και η επίδραση είναι πιο ισχυρή από ό,τι της παρακεταμόλης».

«Αν μπορούμε να κάνουμε ένα φάρμακο χωρίς τις επιβλαβείς παρενέργειες, τότε θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι που είναι ενδεχομένως καλύτερα από ό, τι είναι εκεί έξω αυτή τη στιγμή.»

Ωστόσο οι ειδικοί, επίσης, διευκρίνισαν ότι τα αποτελέσματα της νέας μελέτης δεν σημαίνουν ότι το αλκοόλ είναι καλό για εμάς.

Η Ροζάννα ο Κόνορ, διευθύντρια του «Αλκοόλ και Ναρκωτικά» δήλωσε: «Η υπερβολική κατανάλωση θα σας προκαλέσει περισσότερα προβλήματα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Είναι καλύτερα να δείτε τον γιατρό σας».

πηγή: athensmagazine.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Αδιανόητο Όφελος Που Υπόσχεται Μια Μπύρα Ή Ένα Ποτήρι Κρασί Τη Βδομάδα Σύμφωνα Με Νέα Έρευνα
huffingtonpost.gr

Ούτε που θα το φανταζόμασταν αν δεν το αποδείκνυαν οι επιστήμονες. Κι όμως!

Πονοκέφαλος: Πώς Περνάει Με Μια Παγωμένη Μπύρα
healthview.gr

Η μπύρα είναι ένα από τα πιο διάσημα αλκοολούχα ποτά στο κόσμο. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα όντως μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο στο ανθρώπινο σώμα και να κάνει να περάσει ο πονοκέφαλος. Πώς όμως είναι δυνατόν η μπύρα να λειτουργήσει σαν παυσίπονο;

Τα Δύο Λάθη Που Κάνετε Όταν Πίνετε Αλκοόλ
onmed.gr

Την περίοδο των γιορτών είναι δύσκολο να αποφύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο την επόμενη μέρα να βιώσουμε δυσάρεστο hangover.

Μπύρα Και Κρασί Προστατεύουν Από Την Άνοια - Δείτε Γιατί Και Σε Ποια Ποσότητα
onmed.gr

Δύο κουτάκια μπύρας ή δύο ποτήρια κρασιού την ημέρα, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μεγάλη μελέτη.

Ντόρτμουντ: Ιδρύθηκε Σε Μια Μπυραρία
sigmalive.com

Από τις 19 Δεκεμβρίου 1909 άρχισε να γράφει την δική της ιστορία η Μπορούσια, η ομάδα του Ντόρτμουντ.

Γιατί Οι Άνδρες Πρέπει Να Απέχουν Από Το Αλκοόλ Τουλάχιστον 3 Μήνες Πριν Τη Σύλληψη
Μιχάλης Θερμόπουλος

Η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ από τον πατέρα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμβρυικού αλκοολικού συνδρόμου, το οποίο προκαλεί μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη και παραμορφώσεις ανάπτυξης στα παιδιά.

Άλλα Άρθρα