English Greek
14
Παρ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Μάσκα Για Πλούσιο Όγκο Και Γρήγορη Ανάπτυξη Μαλλιών

Αλλες Ιδιοτητες
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Συνταγή μάσκας για πλούσιο όγκο και γρήγορη ανάπτυξη μαλλιών.

Υλικά:

  • 150 γρ. μπύρα
  • 1 μπανάνα
  • 1 κουταλάκι μέλι
  • 1 αυγό

Πολτοποιούμε καλά την μπανάνα σ' ένα κουπάκι, προσθέτουμε την μπύρα, το μέλι, το αυγό και ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να γίνει μια λεία ομοιόμορφη πάστα.

Απλώνουμε την μάσκα κατά μήκος των μαλλιών, κάνοντας απαλό μασάζ στις ρίζες. Στη συνέχεια τυλίγουμε τα μαλλιά μας με διαφανή μεμβράνη και έπειτα με μια ζεστή πετσέτα. Αφήνουμε την μάσκα να δράσει για τουλάχιστον 2 ώρες. Ξεπλένουμε πολύ καλά με χλιαρό νερό.

Εφαρμόζουμε την μάσκα 3 φορές την εβδομάδα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο
thermisnews.gr

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Μπύρα Πριν Το Ποτό Ή Ποτό Πριν Την Μπύρα Για Να Γλιτώσεις Το Hangover;
Νίκη Μπάκουλη

Μελέτη αποσαφηνίζει αν φταίει η σειρά με την οποία καταναλώνουμε διαφορετικά είδη αλκοόλ για το δράμα που ζούμε την επόμενη ημέρα. Η μπύρα έχει ενοχοποιηθεί για το hangover, όταν καταναλώνεται πριν τα ποτά σε μια έξοδο. Από την άλλη, σύμφωνα με τους Γερμανούς αν κάποιος πιει ποτό πριν την μπύρα, μετριάζει το hangover. Τελικά, τι ισχύει;

Μπορείς Να Έχεις Μπύρα Στο Πρωινό
esquire.com.gr

Στη Δανία, θα βρεις το Øllebrød, ένα πιάτο που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να χρησιμοποιείς τα ξερά κομμάτια ψωμιού σίκαλης (και οποιαδήποτε μπύρα που μπορεί να έχει ξεμείνει ανοιχτή).

Παγκοσμίως 2,6 Εκατομμύρια Άνθρωποι Πεθαίνουν Κάθε Χρόνο Από Το Αλκοόλ
Ανθή Αγγελοπούλου

Χώρες όπως η Λιθουανία, που αύξησαν τον φόρο αλκοόλ το 2017 για να μειώσουν την κατανάλωση, έχουν μειώσει τους θανάτους από ασθένειες που σχετίζονται με το αλκοόλ.

Ανατροπή Από Τον ΠΟΥ: Όχι Μπύρα Και Κρασί Κάθε Μέρα - Με Ποιον Καρκίνο Συνδέονται
dnews.gr

Ο ΠΟΥ προειδοποιεί πως δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ: Ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού αυξάνεται με κάθε ποτήρι αλκοόλ που καταναλώνεται ημερησίως.

Οι Μπύρες Με Ή Χωρίς Αλκοόλ Ενισχύουν Το Μικροβίωμα Του Εντέρου
Άννα Παπαδομαρκάκη

Την ποικιλομορφία των βακτηρίων που περιέχει το μικροβίωμα του εντέρου ενισχύουν οι μπύρες είτε περιέχουν αλκοόλ, είτε όχι. Συμβάλλουν έτσι στην πρόληψη σημαντικών ασθενειών

Άλλα Άρθρα