English Greek
13
Σαβ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Τι Σχέση Έχει Η Μπύρα Με Τους Οργασμούς Σου;

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Αυτό που πρέπει να πιείτε με τον σύντροφό σου πριν το σεξ. Με ευχαριστείς μετά.

Σεξ και αλκοόλ: μια σχέση πολυσυζητημένη, παρεξηγημένη, αμφίδρομη συχνά- πυκνά (υπό την έννοια ότι το ένα φέρνει τ' άλλο). Πράγματι, λίγο αλκοόλ αρκεί για να πέσουν οι αντιστάσεις, οι ντροπές και τα ταμπού, όταν η ατμόσφαιρα είναι ήδη ηλεκτρισμένη και το κλίμα ερωτικό (γιατί τι να σου κάνει μια μπουκάλα τζόνι αν δεν προϋπάρχει αίσθημα;).

Δίπλα λοιπόν στα φίνα τα εσώρουχα, τα sex toys, τους πειραματισμούς και την εναλλαγή στάσεων, βάλε και ένα κουτάκι μπύρας. Τι εννοώ;

Σύμφωνα με την κλινική σεξολόγο Kat van Kirk, η μπύρα- συγκεκριμένα η μπύρα- κάνει καλό στο κρεβάτι. Της έχει αφιερώσει ένα κεφάλαιο ΝΑ -με το συμπάθειο- στο βιβλίο της "The Married Sex Solution: A Realistic Guide to Saving Your Sex Life". Η επιστήμων, το αιτιολογεί ξεκινώντας από το γεγονός ότι η μπύρα είναι ένα αλκοολούχο ποτό που δεν σε βαράει στο δόξα πατρί με ένα και μόνο ποτήρι (με φιλικούς αλκοολικούς βαθμούς). Αρέσει τόσο σε άντρες όσο και σε γυναίκες και έχει χαλαρό ταμπεραμέντο. Οπότε πίνοντας μια παγωμένη μπυρίτσα, πρώτα απ' όλα περνάς όμορφα. Αλλά δεν είναι τόσο απλό. Η μπύρα έχει κι άλλα, κρυφά χαρτιά.

Ο άσος που κρύβει στο μανίκι η μπύρα, σύμφωνα με την van Kirk, είναι πως τρενάρει την αντρική εκσπερμάτωση, το οποίο το λες καταπληκτικό σενάριο. Σε συμφέρει, κι εκείνον επίσης. Η διάρκεια στο σεξ, είναι προτέρημα. Η σεξολόγος επικαλείται έρευνες που αναφέρουν πως οι ελαφρώς ως μετρίου επιπέδου πότες μπύρας επωφελούνται από τα φυτοοιστρογόνα (τα γνωστά και ως «διατροφικά οιστρογόνα») που εντοπίζονται στον λυκίσκο, βασικό συστατικό του ζύθου. Κι όλο αυτό, καθυστερεί την εκσπερμάτωσή του, άρα πιο πολύ σεξ, άρα μεγαλύτερη απόλαυση και άνεση για την δική σου ολοκλήρωση. Γεια μας.

Υπάρχουν επίσης έρευνες, στις οποίες έχει καταγραφεί η αφροδισιακή ιδιότητα της μπυρίτσας. Το Ευρωπαϊκό Κολέγιο της -κρατήσου- Νευροψυχοφαρμακολογίας, σε συνέδριό της στη Βιέννη υπέδειξε πως η μπύρα, σε σύγκριση με διάφορα άλλα βαριά αλκοολούχα ποτά, δεν έχει κακή επίδραση στη σεξουαλική διέγερση. Μάλιστα η συγκεκριμένη τοποθέτηση επικαλέστηκε έρευνα στην οποία οι συμμετέχοντες που είχαν πιει αλκοολούχα μπύρα αναγνώριζαν κι εντόπιζαν γρηγορότερα άλλους ανθρώπους που είχαν χαρούμενη διάθεση, το οποίο προφανώς αποτελεί προϋπόθεση όταν θες να περάσεις καλά.

πηγή: ladylike.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατανάλωση Μπύρας Μετά Την Προπόνηση: Μπορεί Να Εμποδίσει Την Αύξηση Μυϊκής Μάζας;
Χριστίνα Παναγιώτα Βελαλή

H κατανάλωση έως και δύο μπύρες την εβδομάδα μετά την προπόνηση δεν θα εμποδίσει την προσπάθεια σας να αποκτήσετε μυϊκή μάζα, αναφέρουν η κα Colleen Deane, λέκτορας στη Βιολογία των Μυϊκών Κυττάρων του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον και ο Philip J Atherton, Καθηγητής Κλινικής, Μεταβολικής & Μοριακής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ.

Μπύρα Εναντίον Κρασιού: Τί Είναι Πιο Υγιεινό;
Νικόλας Γεωργιακώδης

Οι δύο κυρίαρχοι της καλοκαιρινής αλκοολοποσίας κάθονται στο σκαμνί του διατροφολόγου. Ποιος είναι ο πιο υγιεινός;

Μπύρα Χωρίς Αλκοόλ: Νέες Τεχνικές Για Υψηλής Ποιότητας Μπύρες
cibum.gr

Ποιές προκλήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν οι ζυθοποιοί για την παραγωγή μη αλκοολούχας μπύρας.

Ποιοι Δεν Πρέπει Ποτέ Να Πίνουν Μπύρα - Και Είναι Πολλοί
healthstories.gr

Είτε πηγαίνετε στο μπαρ μετά από μια κουραστική εβδομάδα στη δουλειά, είτε απλά θέλετε να ανοίξετε ένα μπουκάλι μια ζεστή μέρα, η μπύρα είναι αναπόσπαστο μέρος της τακτικής ρουτίνας πολλών ανθρώπων.

Βρέθηκε Η Ηλικία Στην Οποία Πρέπει Να Σταματήσουμε Να Πίνουμε Μπύρα!
Χρήστος Ζλάτης

Ένας νευρολόγος αποκάλυψε την ακριβή ηλικία που πιστεύει ότι οι άνθρωποι πρέπει να εγκαταλείψουν τη συνήθεια της κατανάλωσης μπύρας.

Το Αδιανόητο Όφελος Που Υπόσχεται Μια Μπύρα Ή Ένα Ποτήρι Κρασί Τη Βδομάδα Σύμφωνα Με Νέα Έρευνα
huffingtonpost.gr

Ούτε που θα το φανταζόμασταν αν δεν το αποδείκνυαν οι επιστήμονες. Κι όμως!

Άλλα Άρθρα